zaterdag 15 maart 2014

Mijn eerste scrap creatie

Kaarten maken dat lukt dus wel. Op zoek naar een nieuwe uitdaging. Voor de eerste keer vandaag eens een scrap vel gemaakt. Thema Mijn jongste dochter haar eerste ervaring met de Flaeijelfeesten. Ze heeft zo genoten die dag, dat is wel een tastbare herinnering waard.


Al de Stampin'Up! wat ik gebruikt heb is:
Kleuren: * Very Vanille, *Coastal Cabana, * Baked Brown Suger en * Soft Suede.
Stamps: * Timeless Talk en * Chalk Talk.
Punches: *Boho Blossoms, * Itty Bitty Shapes Punch Pack, * Small Heart, * Owl Builder, * Petite Petals en * Angled Tag Topper Punch.
Frame lits: * Chalk Talk.
Embossing Folder: * Decotative Dots.

Wat heb ik vandaag veel plezier gehad met het maken van deze scrap creatie. Lijkt het jou ook leuk om te doen? Met de materialen van Stampin' Up! is het niet moeilijk voor elkaar te krijgen, neem contact met mij op en het is ook voor jou binnen handbereik. Stuur gerust een mail naar SoStampFul@gmail.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten