maandag 16 juni 2014

Mijn Swap voor Stampin´ Up! NL Event, Houten

Zoals voor ieder Stampin´ Up! bijeenkomst heb ik ook hier een swap voor gemaakt. In totaal zijn het er 72 geworden, dus had ik genoeg te swappen met andere demo´s van Nederland.
Hier zie je  in welke stappen de swap is ontstaan.....

 Eerst alle labels gemaakt, daarna de helft van de labels bestempelt met de Hardwood stamp. Vervolgens met de big Oval punch in de bestempelde labels het gat gemaakt, daarna de tekst stempel gebruikt van de set Perfect Pennants. Om de rand van het gat wat mooier te maken heb ik deze ge-embossed. Met de trimmer heb ik allemaal stripjes van 1/10 inch gesneden en deze gesponsd, op lengte geknipt en aan de achterzijde van de label geplakt.


Touwtjes geknipt, stripjes gedraaid




 Achter op de labels zit een briefje met daarop vermeld wat ik allemaal gebruikt heb om deze labels te maken. Deze tekst en mijn logo heb ik op de computer gemaakt en uitgeprint, gekopieerd en gesneden, gevouwen zodat het logo van mij zichtbaar blijft en geplakt achterop de labels....







De achterste label gestempeld met het zeepaardje van de set By the Tide en daarna ge-embosed met een stempel van dezelfde set. Met het touwtje het ik de labels aan elkaar bevestigd.


Dit zijn mijn swaps geworden, 6 verschillende kleurcombinaties. Ik hoop dat de ontvangers er blij mee waren en er door geïnspireerd worden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten