donderdag 14 augustus 2014

Stampin' Up! tijdens de vakantie

Wat gaat de tijd snel wanneer je het naar je zin hebt. We zitten alweer in de laatste week van de schoolvakantie. Ook zijn we alweer 1 week thuis. Ik zat de foto's te bekijken die we deze vakantie hebben gemaakt en natuurlijk kwam ik daar ook mijn Stampin'Up! tegen want met hobby gaat natuurlijk mee met vakantie.
In de eerste week stonden we met onze woonwagen op een camping bij Ommen. Hier heb ik op woensdag avond heerlijk zitten knutselen met nog 2 dames, die ook hier hun vakantie vierden. Wat hebben we het gezellig gehad en wat hebben we leuke lijstjes gemaakt. Helaas ben ik vergeten om tijdens het knutselen foto's te maken. En helaas heb ik ook niet een foto kunnen maken van al de 3 lijstjes.
Het idee was een geboorte lijstje te maken. Ik heb er 1 voor onze Faya gemaakt.



Gelukkig heb ik de dag erna nog wel een paar foto's kunnen maken van het geboorte lijstje van mijn buurvrouw op de camping....

Na deze kreatieve uitspatting heb ik ook nog een blokkenkaart gamaakt voor mijn nichtje die tijdens onze vakantie 1 jaar is geworden. Helaas kan ik dit nu niet laten zien omdat dit ook 1 van mijn BlogHop creaties is die op zaterdag 16 augustus van start gaat.
Later tijdens de vakantie heb ik nog heerlijk een middag zitten knutselen met Gaby, op een camping bij Lattrop. Ook hier weer een creatie gemaakt voor de BlogHop.
Gelukkig hadden we een grote tuintafel mee, zodat we ruimte genoeg hadden om te knutselen....

2 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je in Ommen op vakantie was, dat is heel dichtbij waar ik woon. Jammer dat ik het niet wist, hadden we misschien nog elkaar kunnen ontmoeten.
    Prachtig geboorte-lijstje geworden.
    groetjes Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. We gaan ieder jaar een klein weekje naar Ommen, dus volgend jaar zal ik het laten weten en dan kunnen we samen wel gaan knutselen op de camping, lijkt me erg leuk.

      Verwijderen