maandag 5 januari 2015

SU-per Challenge #69

SU-per Challenge #69

http://su-per-challenges.blogspot.nl/2014/12/challenge-69-sketch.html
Er kwamen weer zoveel leuke uitdagingen voorbij maar helaas lukte het mij niet om mee te doen.
Gelukkig heb ik nu weer wat tijd gevonden en een uitwerking van deze schets gemaakt.

Ook heeft mijn kaart nog een andere bestemming, ik stuur hem naar een vrouwtje die ongevraagd bezoek kreeg van wel een heel erg brutale vent. Om haar te laten weten dat er ook nog mensen zijn die wel om de medemens geven stuur ik haar dit kaartje en hoop ik dat ze er een beetje vrolijk van wordt.



2 opmerkingen:

  1. Leuk dat je mee doet met de SU-per challenges. Wat een ontzettend leuk idee zo met die uitklapbare voorkant. Mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtig kaartje en mooi model! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen