dinsdag 21 juli 2015

Kaarten rondes

Afgelopen maand eens niet met challenges o.i.d. meegedaan maar met 3 kaartenrondes. Via een facebookgroep zijn er een groep dames die zich op een lijst hebben laten zetten om vervolgens een kaart te sturen naar diegene die onder hun staan op de lijst, automatisch ontvang je dus een kaart van diegene die boven jou staat.
De eerste groep was de opdracht om een kaart te maken met Bloemen. De kaart welke ik mocht ontvangen voldeed enorm aan deze opdracht. Scarlett was helemaal los gegaan met de bloemen en heeft er een prachtig kaartje van gemaakt.
Het was natuurlijk ook aan mij om een mooi bloemenkaartje te maken dus ook ik heb de nodige materialen van de kast gezocht en uiteindelijk heb ik het volgende kaartje naar Thea gestuurd.

De tweede ronde was een kaartje welke alleen met SU gemaakt diende te worden, en het kaartje waar ik van mag genieten kwam van Yvette, in de mooie incolor kleur Mint Macaron. Zelfs de envelop was met het envelope papier van Stampin' Up! gemaakt in dezelfde kleur. 
Mijn creatie is natuurlijk ook met alleen Stampin' Up! gemaakt en ik heb er geprobeerd wat leuks van te maken met een beetje inspiratie van Pinterest.


Op het moment dat de lijsten bekend werden gemaakt, bleek er het een en ander fout gegaan te zijn. Een aantal dames die zich wel hadden aangemeld stonden er niet op. Een aantal van deze dames konden nog toegevoegd worden maar mijn oog viel op 1 dame die niet meer ingepast kon worden, sneu vond ik dit. Dus... ik heb haar een berichtje gestuurd en gevraagd of ik haar iets mocht sturen, en gelukkig vond ze dat helemaal niet erg. Maar in ruil voor mijn kaartje wou zij toch ook iets sturen dus.... hier de vrolijke, zomerse creatie van Henriette, welke ze via haar Upliner Henny bij mij heeft laten bezorgen.

Natuurlijk heb ik ook mijn best gedaan om wat leuks naar haar te sturen en dat is de volgende creatie geworden.
Zo dat waren weer heel wat creatieve uitspattingen en deze keer niet alleen van mijzelf.
Tot een volgende keer.



3 opmerkingen:

  1. schitterende kaarten heb je ontvangen en wat een mooie kaarten heb jij gemaakt, heel creatief hoor. Misschien moet ik ook weer eens met groepen gaan meedoen. Lijkt me zo leuk om weer eens een kaartje te krijgen. Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige creaties Tryntsje ! Wat leuk moet het zijn om deze cadeautjes in je brievenbus te vinden!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel Nicole. Ik vond het iig wel heel erg leuk om ze te ontvangen en ze te maken.

      Verwijderen