maandag 30 mei 2016

Deelname Stampin' Up! Creative Team


Soms moet je een gokje wagen.
Stampin' Up! kwam met de oproep voor demo's om 2 kaarten te sturen welke voor een beginners workshop en voor een gevorderden workshop geschikt zijn.
Een erg leuke uitdaging waar ik wel zin in heb.
Dus aan de freubel gegaan en een leuke kaart gemaakt voor beginners.
Deze kaart is gemaakt met de nieuwe set "Painter's Palette" welke vanaf 1 juni a.s. leverbaar is.
De basiskaart is in de kleur Dapper Denim en dit is 1 van de 5 nieuwe in-colors 2016-2018. De overige gebruikte kleuren zijn Pool Party, Bermuda Bay, Tempting Turquoise en Pear Pizzazz. De tekst is met Stazon Jet Black gedaan. Ik heb deze kaart ook nog met een basiskaart in Bermuda Bay gedaan en verder wel dezelfde kleuren gebruikt zoals je hieronder ziet.
 Voor de gevorderde workshop heb ik de kaart gebruikt welke ik eerder al had gemaakt met de set "Sitting Here". Ook deze set is nieuw en vanaf 1 juni a.s. te bestellen. Omdat ik hier gebruik heb gemaakt van het maskeren, inkleuren met blender pen en aqua painter, denk ik dat dit meer voor de gevorderde freubellaar is.
3 juni wordt bekend gemaakt welke 2 demo's mogen deelnemen aan dit team. En wat heb ik al leuke kaarten gezien welke deelnemen dus dit wordt nog een hele moeilijke keuze. Heel veel succes Damir met het kiezen van 2 geschikte demo's!

Vrolijke Freubelgroetjes

2 opmerkingen: