maandag 2 mei 2016

We zijn weer terug

Heel erg wanneer je op je eigen blog komt en ontdekt dat er al zolang niets meer gepost is. Maar daar gaat verandering in komen dus ga volgen en ontdekken wat er allemaal staat te gebeuren.
Allereerst wil ik jullie een paar kaartjes laten zien welke ik pas gemaakt heb.



Happy B-Day!
 
Het eerste kaartje heb ik speciaal gemaakt voor een lieve meid. Ze mocht alweer haar 12de verjaardag vieren. Gelukkig had ik (perongeluk) haar lieverlings kleuren gekozen...pfff Je zal maar met totaal de verkeerde kleuren aan komen.
Wil je meer weten over deze kaart dan mag je natuurlijk altijd vragen!


Thanks!!

Bij iedere bestelling welke door mij geleverd wordt, verwen ik mijn klant graag met een eigen creatie. Zo ook afgelopen week.
Deze kaart heb ik voor een klant gemaakt die zo slim was een aantal artikelen van de retired list aan te schaffen. Na deze maand worden ze niet meer geleverd door Stampin' Up! 

Heb je al gekeken wat er allemaal niet meer terug komt in de nieuwe catalogus?
Er staan zoveel mooie artikelen tussen dat het zeker de moeite waard is om nu nog snel je slag te slaan! Er zijn ook hele mooie kortingen op vele artikelen maar let op OP=OP!! 

Ook de set Six-Sided Sampler met bijpassende pons, welke ik voor deze kaart heb gebruikt, gaat uit de collectie!


 Ben je geïnteresseerd en wil je de retired list bekijken?
Klik dan op de afbeelding hier onder.
maak je keuze en geef deze door via HIER

http://www2.stampinup.com/ECWeb/CategoryPage.aspx?categoryid=180700

Dankjewel voor je bezoek aan mijn blog en ik hoop je snel weer terug te mogen begroeten.
Heel snel laat ik jullie een creatie zien waar ik er 13 van heb gemaakt. Allemaal hetzelfde maar toch persoonlijk voor ontvangster.


En laten we de set van de maand niet vergeten.
Ook hier komt heel snel het eerste bericht over....
Hier alvast de set waar het in de maand Mei om draait
Garden in Bloom 
bestelnummer139433
20 stempeltjes
Photopolymeer

Geen opmerkingen:

Een reactie posten