woensdag 7 september 2016

Speciaal voor Connie gemaakt.

Eindelijk was er weer een dag in het vooruitzicht dat we samen kunnen doorbrengen, heerlijk bijkletsen, knuffelen en elkaar aan kunnen kijken wanneer je iets verteld. Gewoon samen zijn dus!
Omdat het heerlijk is om Connie een eigen creatie te geven, had ik mij bedacht om iets te geven wat ze nog niet tegen was gekomen op Pinterest, Facebook of waar dan ook. Best een uitdaging dus... enige mogelijkheid was om zelf iets te ontwerpen en dat heb ik dan ook gedaan.

Ik wilde iets wat ook een functie kon hebben, iets kunnen noteren, iets om wat in te bewaren...
Als basis heb ik een schrijfblokje genomen en aan de hand van deze maat ben ik verder gegaan.
De kraft cardstock heb ik in grote vellen dus die gecombineerd met Island Indigo want dit is een heerlijke intense diepe kleur. Samen met het zwart, wit en Copper moest het wel een stoer geheel worden met een beetje vintage tintje.

Alles moest wel leuk te geven zijn dus uiteindelijk heb ik haar dit tasje overhandigd








En wat ze in het tasje vond...




Op de voorgrond ligt een miniboekje welke ik voor de Ladies Night gemaakt had voor in de goodie bags, Connie wilde hier graag ook 1 van dus ook die mocht mee in de tas.





Om de voorkant beter uit te lichten heb ik een collage gemaakt
Het moest gezellig, stoer, vintage en uitnodigend worden, ik hoop dat ik aan alle criteria heb voldaan die ik mezelf heb opgelegd.
Wanneer je het kleine lipje links in het midden iets verdraaid kun je het geheel openen.







De voorkant



















Rechter flap gaat open...








Linker kleine flapje gaat open....








Het middenste deel van Kraft CardStock, met de magneetjes erop, klapt naar boven.

















Het bovenste deel vouwt naar links en rechts ook weer open. Het onderste deel waar de sleutels op zitten is een notitieboekje, hier heb ik de bestaande kaft afgehaald en een eigen nieuwe voor gemaakt










Aan de linker en rechter kant zit een laatje waar ik wat kleine dingetjes in heb gedaan. Tussen de laatjes is een stukje magneetbord met magneet hartjes. Hier kun je tijdelijke notities bewaren. Met een paperclip kun je er ook notes bevestigen aan het draad.


Nog wat detail foto's van de binnenkant
Het was een hele puzzel maar, naar mijn idee, weer zeer geslaagd.
Ik weet niet of iemand anders deze ook wel eens zou willen maken dus heb ik alles niet duidelijk genoteerd maar wat niet is kan natuurlijk altijd. Dus heb jij zin om dit ook een keer te maken dan laat je het maar weten, wanneer er genoeg belangstelling voor is zal ik een werkbeschrijving maken.


Alle knutsels voor Frankfurt zijn klaar dus mag de reis beginnen.
De tassen zijn ingepakt en klaar voor een dagje Stampin' Up!
Morgen zal het niet lukken dus hoop ik maandag een verslag te plaatsen over ons reisje op 5 juli j.l. Kom je dan ook weer even op mijn blog?

Voor nu
Vrolijke freubelgroetjes en 
tot de volgende keer!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten