vrijdag 24 januari 2014

Het begin van een nieuw avontuur.



Na een korte overdenkingsperiode heb ik de knoop doorgehakt en besloten demo's en workshops te willen gaan doen als onafhankelijke demonstratrice van Stampin'Up!
Dit houd in dat ik nu bezig ben met een startpakket, maar ook het logo heb ik eerst ontworpen nadat ik een aantal dagen op een naam heb zitten broeden. Uiteindelijk ben ik wel tevreden met het logo zoals het hierboven staat.

1 Februari ga ik kennismaken met de groep waar ik bij ga horen "De Crazy Crafters". Daar kijk erg naar uit. Hoe dat was dat ga ik natuurlijk vertellen. Maar voor nu kan ik nog niet zo erg veel vertellen.
Binnenkort meer.......

4 opmerkingen:

  1. Heel veel succes Tryntsje maar ik weet zeker dat dat goed gaat komen.
    Liefs Sil van Venrooij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Sil, leuk dat je even een reactie hebt achtergelaten.

      Verwijderen
  2. Heel erg leuk meid je blog....ik mis alleen een button om je te volgen....

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je kunt me nu ook volgen. De knop zit rechts, boven mijn persoonlijke verhaaltje

      Verwijderen