maandag 1 september 2014

Een dagje samen met mijn Uppie!

Ver van te voren gepland en dus lang naar uit gekeken, Eindelijk was het dan 28 augustus. De jongste naar de oppas en rijden maar..... een rit van anderhalf uur werd helaas 2 en een half uur omdat de tomtom mij in de steek liet, maar uiteindelijk Haarlem gevonden en ook het knusse huisje van Connie. Viel met de neus in de soep die ze al klaar had, dus eerst daar van genoten en een paar bakjes koffie...
Toen moesten we maar eens aan de slag, want we handen toch een paar wensen die vandaag uitgewerkt moesten worden.
We zijn begonnen met de waterval kaart. Ik in kerst sfeer en Connie deed er twee tegelijk, een huwelijkswaterval en 1 met de set Life in the forrest, omdat dit net een set was die ik wel en zij niet had, dat was dan ook de enige die niet bij haar in de collectie zat....hihihi.
Wat hebben we ondertussen heerlijk zitten kletsen en wat fijn om elkaar dan aan te kunnen kijken. normaal spreken we elkaar via whats app of telefonisch. Thuis had ik wat voor haar geknutselt, een doosje die ze op fb had gezien en mij er op attendeerde.
 Dit doosje is gemaakt met 2 gelijke vierkanten en gescoord en gepunched met de EPB. De punten afgeknipt en in elkaar geplakt, nadat ik ze bestempeld had. Daarna verder versierd en een lintje geplakt om het te laten sluiten.

















Dit is een lief klein gevouwen kaartje die ik tegen kwam op FB, Natuurlijk wel mijn eigen draai er aan gegeven. Connie was weer blij met mijn creaties dus missie geslaagd.

Dat wat ik gemaakt heb bij Connie kom je hier later tegen tijdens een bloghop van de Crazy Crafters, 2de weekend van september......

2 opmerkingen:

  1. Wat is het toch een leuk doosje! En wat hebben jullie het gezellig gehad!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo leuk door zijn eenvoud, ook erg leuk om te maken en je kunt er veel lekkers in kwijt.

    BeantwoordenVerwijderen