zaterdag 31 januari 2015

Challenge #74

 Weer een avondje lekker zitten knutselen, de uitdaging van SU-per challenges in mijn gedachten. Weer eens heel iets anders dan wat ik de laatste tijd maak en dat maakt het materiaal van Stampin' Up! ook zo leuk. Het is te gebruiken voor zoveel verschillende stijlen dat er voor alle creativiteit genoeg te ontdekken valt.
Ik hoop dat ook dit weer tot inspiratie mag leiden.
http://su-per-challenges.blogspot.nl/2015/01/challenge-74-bakers-twine.html
 Dankjewel dat je weer even op mijn blog komt kijken.
 Tot de volgende keer.
Wil je iets weten over deze of andere creaties dan mag je zeker vragen.
Wil je ook eens iets maken wat je gezien hebt maar je weet niet hoe, dan kunnen we daar ook een oplossing voor vinden.


Al eens op mijn Facebook pagina geweest?
Like de pagina en blijf op de hoogte van alles wat ik maak en alle mooie aanbiedingen van Stampin' Up!


5 opmerkingen:

  1. Prachtig Tryntsje! Leuk dat je weer meedoet met de uitdaging bij SU-per Challenges!
    Groetjes,
    Mariska

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke uitwerking Tryntsje! Bedankt voor het meedoen met de SU-per Challenges. groetjes Jolan Meurs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi projectje Tryntsje. Leuk dat je meedoet bij SUper Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig geworden Tryntsje! Heel mooi! Bedankt voor het meedoen bij SU-per Challenges! Gr LizDesign

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf geworden zo met het zakje en de vlinders!!!
    En leuk dat je weer meegedaan hebt met de SU-per Challenge.

    Groetjes Nina

    BeantwoordenVerwijderen