vrijdag 27 maart 2015

Workshop bij "Nog es"

 Een mooie uitnodiging, gemaakt door de dames van Nog es, Helaas kun je je niet meer aanmelden voor deze workshop, de datum is verstreken en alle plekken zaten vol.

Ik zit nog na te genieten! Een groep erg leuke gezellige dames die gisteravond rond de tafels zaten bij Kringloopwinkel Nog es. Alle ruimte dus een ideale locatie voor een workshop met heel veel scheerschuim.
Nu was het natuurlijk erg leuk geweest dat ik daar wat foto's had gemaakt maar helaas daar heb ik mij de tijd niet voor gegeven. Een succes was het wel en de dames hebben zichtbaar genoten van deze heerlijk geurende techniek. 
Het voorbeeld welke naar eigen inzicht veranderd mocht worden
Voorbeeld













Ook de creaties die ze gemaakt hebben zijn helemaal geweldig. Bekijk het resultaat maar eens want dat heb ik dan wel weer op de gevoelige plaat vastgelegd.
Hier enkele dames heerlijk aan de slag.

Het eindresultaat van een aantal van de dames, zijn ze niet geweldig?

Uiteraard had ik ook nog een kleinigheidje gemaakt zoals ik altijd doe bij workshops en party's

Dankjewel dames, ik heb een geslaagde avond gehad en ik hoop jullie ook.
Ook "Nog es"bedankt dat jullie dit samen met mij hebben willen doen. En een volgende keer werk ik weer heel graag mee.
Ben je benieuwd naar deze winkel klik dan op hun logo hieronder.

www.nogeslemmer.nl

en ook op facebook zijn ze actief!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten