woensdag 1 april 2015

YCCI Maart



www.stampincardsandmemories.blogspot.nl
Alweer de derde keer dat ik een verrassingspakketje binnen kreeg 
en van het toegezonden materiaal wat mag maken.
Deze keer 3 kleuren van de Incolor 2014-2015 serie, 
hele mooie kleuren, en een sheet, sequins en een knoop. 
Voor mijn gevoel alle materialen voor een shaker kaart en dus.....
Dat moet het niet worden, maar wat wel ......

Gewoon beginnen met spelen en de ideeën komen vanzelf wel.
Het is een vrolijke verjaardagskaart geworden.
De tekst "Happy"komt van de "Hello You" thinlits dies. 
BIRTHDAY zijn de losse letters van de "Little Letters" thinlits dies.

En uiteindelijk is dit het geworden....

De achtergrond heb ik gestempeld met de witte kraft inkt en de Dictionairy background stamp.
De Cupcakes en de Party tekst op het labeltje zijn van de stempelset "Cupcake Party" 
en de bijpassende pons. 
Een stukje bakerstwine en een stukje Organza ribbon, beide Whisper White.

Ben je benieuwd wat vele anderen met dit pakketje gemaakt hebben? 
Klik dan op het logo hierboven aan het bericht.
Zou het erg leuk vinden wanneer je een opmerking achter laat, alvast bedankt!

Bedankt voor je bezoek, 
tot een volgende keer!!



4 opmerkingen:

  1. Ik zag je kaartje op You Can Create It, ik kende jouw blog nog niet, gelijk volger geworden. Je heb ook een hele leuke bijdrage gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo grappig dat je dan juist geen shakerkaart hebt gemaakt! Mooi geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Tryntsje, super mooie kaart heb je gemaakt met de geheime inhoud van de envelop. Hoe werkt dat trouwens met die banjer van YCCI? Mag je die vrij overnemen?? Ik doe nl. ook mee, maar was deze keer te laat met insturen.
    Groetjes uit Lemmer, HennyB:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wilde ook perse geen shaker maken, haha. Super leuke creatie heb je gemaakt met de materialen. Verrassend en lekker creatief door het model en het spelen met de teksten!

    BeantwoordenVerwijderen