maandag 14 september 2015

In- en Out Door markt

Het was sochtends al heerlijk weer toen ik de auto vol zette met mijn spulletjes en rond 9 uur vertrokken we richting de feesttent. Na een rit van wel 2 minuten aangekomen werd ik al vlot opgevangen en verteld waar ik mijn spulletjes mocht uitstallen.
Met hulp van mijn man was de auto snel leeg en heb ik alles overzichtelijk proberen neer te zetten/leggen.
Al snel veranderde de feesttent in een gezellige markt met erg veel mooie kraampjes.
 Vanaf mijn kraam was dit het uitzicht, Hier nog zonder publiek. Later was er een dergelijke rustige foto niet meer te maken.
Ook mijn kraam stond klaar om aanschouwd te worden.


De voorste banner geeft een aantal stempelsets weer welke te verkrijgen zijn bij Stampin' Up!
De achterste banner heb ik gemaakt met letters welke gemaakt zijn door Borduurstudio Trientsje.

Een paar sets welke in de nieuwe Herfst/Winter catalogus staan. 
Met een paar voorbeelden
 De nieuwste in-color kleuren.
 Ook was er de mogelijkheid om nog in te schrijven voor de workshop op donderdag 1 oktober. We maken dan deze kaart, het triangle doosje en een vierkant doosje met leuke deksel. Er kan nog steeds aangemeld worden. Stuur maar een berichtje
 Design papier, dubbelzijdig(verschillende motiefjes, kleuren en thema's, 12 sheets van 6"x6"
 De 2 actuele catalogi van Stampin' Up! Alles wat hier in staat kan ik jou leveren.
Voor het eerst ook een gevulde kaarten molen waarin ik mijn eigen gemaakte kaarten te koop aanbied.
Heb je een speciaal kaartje nodig dan ben je ook bij mij thuis van harte welkom. De molen staat ook bij mij thuis gevuld.
En ook kon je raden hoeveel stempels er in de pot zaten.
Dit was erg moeilijk omdat er hele kleine maar ook best grote stempels inzaten.
Het totale aantal was 112 stempels en met een geraden aantal van 99 was Linda Hooisma uit Delfstrahuizen het dichtste bij.
Gefeliciteerd Linda! Jij mag het pakket komen halen bij mij thuis. Ik hoop dat je er erg veel plezier van hebt.

Ik heb een heerlijke dag gehad.
Groetjes



1 opmerking:

  1. Wouw, je hebt er wel werk van gemaakt! Ziet er goed uit allemaal, vooral de banner met de stempelsets vind ik een top idee. Hopelijk heb je veel nieuwe enthousiaste stempelaars gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen