woensdag 28 december 2016

Bloghop Team Utopia

 Welkom op de bloghop van team Utopia!
Met een nieuwe seizoenscatalogus in aantocht vonden wij het weer het moment om jullie het één en ander te laten zien. Er komen 3 geweldige maanden waarin je bij iedere €60,- die je besteld een prachtig cadeau mag uitzoeken. Om de keuze makkelijker te maken laten wij vele verschillende sets zien. Met 30 dames hebben we weer behoorlijk uitgepakt en zijn we ook in de laatste dagen van het jaar enorm creatief bezig geweest. Het zou leuk zijn dat je in de reacties laat weten wat je er van vind.

Altijd weer spannend wanneer er een nieuwe catalogus uitkomt en dan is het bladeren...... wat is leuk en wat moet ik gewoon hebben. Keuzes maken blijft moeilijk. Maar al snel wist ik dat de potloden, welke helemaal nieuw zijn in het assortiment van Stampin' Up! zeker in de eerste bestelling zouden staan. En dan eens langs de sets die ik heb en wat er nog mist ( best veel).

Mijn keuze is gevallen op een set die gebruikt kan worden voor kinderverjaardagskaarten, maar ook voor geboorte kaartjes en als decoratie op doosjes bij een geboorte. De set heet Little Cuties en bestaat uit verschillende lieve diertjes.

Ik ben begonnen met een kaartje welke ik zou kunnen sturen naar iemand die een dochtertje heeft gekregen omdat ik het vooral in de roze tinten heb gehouden.


En daarna wou ik even heel iets anders. De lijst met de paisleys  uit de najaarscatalogus vond ik helemaal geweldig maar kun je zoiets ook met de Little Cuties doen? Ik heb het gedaan en mijn dochtertje van 4 heeft er al beslag op gelegd, "die moet op mijn kamer ,hé mama! " was haar opmerking.
 Ik heb de kleuren Rich Razzelberry, Wisteria Wonder, Melon Mambo en Sweet Sugarplum gebruikt met het stempelen. Inkleuren heb ik met de geweldige nieuwe potloden van Stampin' Up! gedaan. Door de blenderpen heb ik het vervagen verkregen.









WIN!
Doe jij de bloghop, dan maak je kans op een exclusieve Stampin' Up! hostess set uit de Lente/Zomer catalogus: Iconic Occasions
Wat moet je doen?
Op elk blog vindt je een ei.
Verzamel alle eieren.
Samen vormen ze een zin.
Stuur deze zin in een email naar stampinutopia@ziggo.nl vóór 4 januari.
Een reactie op ieder blog vergroot de WIN kans!
5 januari maken we de winnaar bekend.
*demo's zijn uitgesloten van deelname
 Dankjewel voor je bezoek op mijn blog, ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren. Nu kun je verder hoppen door op de knop volgende te klikken, je komt dan bij Alma. Kijk je liever eerst bij Miranda dan klik je op de knop vorige.
Zoek je een bepaald persoon dan kun je haar in onderstaande lijst opzoeken en op haar naam klikken, dan ga je direct naar haar bloghop bericht.


stoeienmetstempels.blogspot.comwww.stampinutopia.nl








Alle deelneemsters van deze bloghop

Tryntsje van Duren < Hier ben je nu!  

Vrolijke fröbel groetjes







29 opmerkingen:

  1. Wat een mooie met die hart , snap best dat je dochter die inpikte ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo dat is een leuke variatie op de paisley's....
    Ik snap direct dat Faya het op haar kamer wil hebben.
    Heel leuk en mooie kleuren.
    Bedankt weer lieve T voor het organiseren van deze leuke bloghop

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ben je weer heerlijk los gegaan! Schitterend! Dat papier ligt hier ook te wachten om gebruikt te worden. Zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaarten! De dieren stempels zijn leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat leuk, zo zie je de veelzijdigheid
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Geweldig kaartje en het grotere kaartje snap ik dat je dochtertje die in haar kamertje wil. <3
    Groetjes Jenny

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh word er helemaal blij van. Ik ben dol op lieve kaartjes. En dat schilderijtje. Ik snap dat je dochtertje het op haar kamer moet hebben.
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel mooi. Leuke stempels. Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb de little cuties stempelset ook en heb er al leuke projecten mee gemaakt maar deze zijn briljant! Geweldige nieuwe ideeen gekregen.
    Natalie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk, leuk, leuk!!! Ik vind de combi met het dsp helemaal top!!! Bedankt voor het organiseren van de bloghop; heb je echt weer geweldig gedaan!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke bloghop hebben jullie bedacht. Mooie uitwerkingen hoor!
    Lia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Super leuk het hart! Brengt me op ideeën voor meerdere sets ;) Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Normaal kies ik niet voor cuties maar ik moet zeggen misschien wel goed om die set erbij te "hebben" :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ow, deze is ook zo schattig! mooi hoe je dat hebt gedaan in die lijst.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ey wat leuk! Een set die ik totaal niet bij je had verwacht T. Leuk geheel! Zie je de 7e! X

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het schilderij heeft mijn hart gestolen.
    Dank je wel weer voor het organiseren, het is zo leuk, hoppen.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat is de lijst mooi geworden zeg! kan me voorstellen dat je dochter deze meteen in beslag nam, erg leuk projecten allebei!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig kaartje en wat een bofkont jouw dochter. Dat schilderij had ik ook meteen ingepikt. Te mooi. Bedankt voor de organisatie van deze bloghop. Ik hop nog een keer goed rond, zo mooi vind ik alles!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige creaties 👍👍👍 grtjes van Manuela

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie creaties, ik hou zo van dieren, dat ik dit echt heel schattig en lief vind. Bedankt voor je organisatie van de bloghop en alle tijd die je erin hebt gestoken. Fijne jaarwisseling, groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  21. De potloden staan genoteerd op mijn verlanglijstje 😊

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Een superleuk kaartje en de potloden staan op mijn to wishlist

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een schattige kaartjes heb je gemaakt.
    gr. Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hier krijg ik echt inspiratie van!

    Groetjes, Wobke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Hallootjes lieve Tryntsje, ik wil je effe bedanken voor de prachtige set die ik gewonnen heb. Ik ben er supergelukkig mee. ������ Deze gaat zeker véél gebruikt worden. Lieve grtjes van een overgelukkuge stampin'up gebruiker. ������������

    BeantwoordenVerwijderen