donderdag 31 mei 2018

Bloghop Team Utopia Annual Catalogue 2018/2019


Welkom bij weer een nieuwe Bloghop van Team Utopia. Morgen begint de nieuwe Catalogus van Stampin'Up! en dus willen we graag al wat laten zien wat je met enkele sets zou kunnen maken.

Dus pak er even een kopje koffie of thee bij en ga er maar eens lekker voor zitten. Het is toch te warm om je druk te maken.... Ik wens je heel veel kijk plezier. En wanneer je de geweldige inzet van onze bloghopsters kunt waarderen dan zouden we het leuk vinden dat je een berichtje achter laat.

Nu mijn bijdrage.....
Ik heb gekozen voor de set Animal Outing. Deze set bevat 10 stempels zowel afbeeldingen als teksten.
Ik heb als de basiskleur voor Lemon Lime Twist gekozen, een mooie frisse zomerse kleur.. De afbeeldingen zijn gestempelt met Memento Toxedo Black en het donkerdere groen is Traquil Tide.
De kleine wimpeltjes zijn gesneden van een kaartje uit de Memories & More card pack van Delightful Detailled. Bij de neushoorn en de kangaroe heb ik gewerkt met een maskertje zoda ik er wat achter kon stempelen. Het groene is gestempeld met een stempel uit de set Touches of Texture.


Dit is voor nu mijn bijdrage aan deze bloghop. Niet het oorspronkelijke idee wat ik wou maken en ook al mee bezig ben maar dat werd nu te groot en ik kreeg het niet meer klaar. Misschien dat ik het vandaag of morgen nog toevoeg. Ik ben een handig mapje aan het maken waar je de Memories en More kaartjes leuk in kunt opbergen. Ook schrijf ik gelijk de maten op dus dan zouje hem na kunnen maken. Ik beloof dus niks maar hij komt in ieder geval want we gaan het ook tijdens onze teamdag maken volgende week.
http://www.destempelcoach.nl/2018/05/31/sneak-peek-nieuwe-catalogus/https://bruggetje.blogspot.com/2018/05/bloghop-team-utopia.html
Zo en nu verder naar de volgende... daar zit Yvonne van Bruggen al op jou te wachten... Heel veel hopplezier en tot de volgende keer.




8 opmerkingen:

  1. Heel mooi gemaakt! En de gestempelde binnenkant maakt het helemaal af. Mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik waan me net in de dierentuin. Super grappig, leuk gedaan!
    En Tryntsje weer heel erg bedankt voor het vele werk dat je weer in deze bloghop hebt gestoken. Chapeau!!

    Zonnige groetjes, Susan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoe leuk deze set en wat een leuk voorbeeld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh deze set staat hoog op mijn verlanglijstje zo gaaf! Super kaartje.groetjes, Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuk! Dat kikkertje ook...!!! Geniaal hoe je de struikjes hebt gestempeld, topkaartje!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel leuk kaartje!! De set is zo leuk om mee te werken ;)
    Bedankt voor het organiseren! Groetjes, Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart, zo tof ook met de mooi afgewerkte binnenkant!

    BeantwoordenVerwijderen