zaterdag 7 maart 2015

Utopia Challenge #2



Al voor de tweede challenge mag ik als design team member een creatie laten zien. De opdracht is deze keer,  Whisper White met 1 kleur en eventueel mag er zwart gebruikt worden voor een sentiment. Ik heb ervoor gekozen om het bij 1 kleur te houden en wel Tempting Tuquoise. Een hele heldere frisse kleur en op een zonnige dag als vandaag komt hij dan ook goed tot zijn recht.
Ik hoop dat het allemaal goed gaat met dit bericht omdat ik het voor de eerste keer via mijn mobiel doe....beetje spannend...haha
 De volgende producten van Stampin Up heb ik gebruikt voor deze kaart:
Hello You Thinlits Dies 137363

Bigshot 113439


Inkt Tempting Turquoise 126952 Cardstock 108598



Little Letters Thinlits Dies 133730

Garden Party 134000

Butterfly Basics 137254

Butterflies Thinlits dies 137360

Lijkt het jou ook leuk om hier aan mee te doen. Klik dan hier om er achter te komen hoe het allemaal werkt. Heb je geen blog en wil je wel graag meedoen dan mag je jou creatie met tekst ook naar mij sturen,  dan zal ik er een bericht van maken op mijn blog en de link delen met de Utopia Challenge.

Dankjewel voor je bezoek.
Groetjes Tryntsje 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten