zondag 1 maart 2015

YCCI pakketje Februari 2015

http://www.carooskaartjes.blogspot.nl/2015/03/stampin-up-you-can-create-it.html


Al op 14 februari viel het pakketje in de brievenbus. En wat was ik blij verrast. Dit keer waren het kleuren die ik zelf nog niet heb gehad. Ook het lint en het knoopje kende ik alleen van de catalogus.
De inhoud  van het pakketje was:
  • 1 dubbelgevouwen kaart Elegant Eggplant (CS 108614 €8,50) uit de kleur serie Regals
  • 1 enkele kaart Perfect Plum (CS 108615 €8,50) uit de kleur serie Regals
  • 1 enkele kaart Irresistibly Yours Special DSP (138635 GRATIS bij een bestelling van minimaal €60,- actie geldig tot 31 maart 2015)
  • 1 Klein stukje Whiper White (CS 106549 €9,75) uit de kleur serie Neutrals
  • 25 cm Satin Ribbon 1,6 cm breed Whisper White (134549 €8,50)
  • 1Vintage Faceted Designer Button (127555 €7,25)
  • En een leuk kaartje van Caroline...
Helaas heb ik deze keer geen foto gemaakt van het pakketje.

Ik heb gekozen voor 1 stempelset en wel 1 van mijn favorieten "By the Tide" (C 129120  €26,95).
Verder heb ik een stukje Linen Thread extra toegevoegd (104199 €5,50)

Hoe ik het gemaakt heb?
De Irresistibly Yours van onder begonnen met inkt en water en een verloop gemaakt naar boven, steeds lichter. Vervolgens gestempeld met 2 verschillende stempels die goed als achtergrond kunnen dienen.
Op een stukje Aquarel papier de bokeh techniek toegepast, goed laten drogen en daar de schelpen en het ankertje met zwart op gestempeld, daarna ge-embossed met de clear emboss poeder. Uitgeknipt. 2 vierkantjes op maat gesneden, Whisper White en Perfect Plum. Lint vastgeplakt op de Irresistibly Yours, de vierkantjes erop met dimensions en daar de geknipte schelpen ook met dimensions geplakt. een strikje op het knoopje gemaakt met de Linen Thread, knoopje op een cirkel van Perfect Plum en dat weer op het lint naast het vierkant. Een stuk Linen Thread in lussen achter het ankertje geplakt en ook deze links boven op de kaart geplakt. Het geheel met dimensions op de dubbel gevouwen kaart geplakt.


Ben benieuwd wat we halverwege maart toegestuurd krijgen, ik kijk er in ieder geval weer naar uit.
Dankjewel dat je mijn blog hebt bezocht en ik zou het erg leuk vinden wanneer je een opmerking achter laat.
Ook heb je de mogelijkheid mij te volgen door lid te worden van mijn blog rechts bovenaan. ook via Facebook kun je mij volgen via mijn pagina


3 opmerkingen:

  1. Oh en natuurlijk SUper leuk dat je mee doet met You Can Create It! We kijken alweer uit naar je inzending van deze maand.

    BeantwoordenVerwijderen