woensdag 30 december 2015

Even heel iets anders

Soms zie je dingen en denk je dat zou ik ook wel willen.....dus.... dan moet je dat gewoon eens doen.
Ik heb even alle spullen van Stampin' Up! in en op de kast laten liggen en ben even vreemd gegaan.
Dit was een SOL dus online kregen we tips wat we moesten doen om uiteindelijk tot een creatie te komen met de materialen die je vooraf had uitgezocht zonder te weten wat je gaat maken.
Ik ben erg benieuwd wat jullie oordeel hierover is.

Probeer hiervan ook niks bij mij te bestellen want dit  kan ik niet leveren.

Flosjes tijdens CreaDoe gekocht en de eikeltjes van de Action
De rest lag al in de kast.

Ook de bloemetjes gescoord tijdens CreaDoe.

Het is veel, druk maar stiekem heel erg leuk om te maken.
Wie weet komt er nog wel eens iets dergelijks langs, 
want op deze manier vreemd gaan moet kunnen toch.


Groetjes Tryntsje

Geen opmerkingen:

Een reactie posten