dinsdag 3 mei 2016

Set van de maand Mei

Het is Mei en dus wil ik jullie een maand lang van alles laten zien met de stempelset Garden in Bloom.
Vorig jaar stond deze set voor het eerst in de catalogus van 2015/2016 en ik was gelijk verliefd. Zo snel als mogelijk heb ik hem toen besteld omdat ik er graag mee wou spelen. Nu een jaar later verveelt hij nog steeds niet en heb ik er al heel veel mee gemaakt.
Ik ben mijn archief ingedoken en vandaag wil ik eerst eens alles laten zien wat ik er al mee gemaakt heb. Dus ga er maar een lekker voor zitten en ik hoop dat ik je zo al iets kan inspireren.
 







 Veelzijdig toepasbaar, zoals je kunt zien.
Morgen ga ik meedoen met een Scrap OnLine en ook dan zal ik de creatie decoreren met de Garden in Bloom. Dus dat zal de eerst volgende blogpost zijn in het kader van Set van de maand.
Op 19 mei geef ik een workshop bij mij thuis en ook daar gaan we bezig met deze set.
deze maand komt er ook nog een special kaart waar ik een werkbeschrijving als kadootje op mijn blog zet. Dat is toch helemaal lekker, veel inspiratie en dan gelijk een project waar je mee aan de slag kunt.

Kortom wanneer je deze set nog niet hebt omdat je twijfelt dan is het zeker aan te raden om mijn blogposten in de gaten te houden. Gratis lid worden is dan een hele goede optie.

Bedankt voor je bezoek en hopelijk tot de volgende keer!
(wanneer je een opmerking achterlaat vind ik dat heel erg fijn)

1 opmerking: